\

blog background

Monday, 18 March 2013

friendship remains



hello uolls !

malam ni gue mau crite jem masek u yeng gue pergi hari sebtu beru ni.
*kau dah kenape farah?*

ok ok.

nak jadi ceriteranye,,

gue pergi sama syaz and jannah.

syaz is kawan aku since tadika lagi keyh !

bangge jap cause still contact sampai sekarang.

rumah gue dengan rumah die pon dekat je.

hahahaha.

selalu merempit dengan die petang2 nak makan angin.
*macam xde benda lain nak makan*

ni muke excited syaz dapat makan meatball kat pizzahut



ok ok.

jannah pulak start kenal waktu sekolah rendah and sampai lah sekarang still friends. 

ni die pembuli yang dah pencen. ;P



*pssstt. jannah dulu sokmo buli gue*

tapi sekarang die dah jadi gegirl keyh.

jiwang jugak la sikit.

plus bilik tidor die pon dah cat warna pink.

hilang ke'gengster'an die dulu.

kahkahkah.

ok. stop from being nonsense !

okeh. 

plan dengan dieorang pkul 9 pagi dekat zenith.

and guess what ?

gue ingat jannah yang umah die dok tengah2 bandor sampai dulu.

unfortunately, gue yang sampai dulu.

kueng asam punye kawan.

die beria suruh gue datang awal takot die sorang2 kat sane nanti.

padahal gue yang sampai dulu.

sorang2 pulak tu.

and gue tunggu die bukan main lame lagi.

sabor jela.  -___-

lepas die sampai, teros masuk and kena daftar tapi kiteorang tak daftar pon.

ramai sangat orang, so kemalasan yang amat sangat.

okeh.

and then on the afternoon, si syaz ni pulak baru sampai.

die datang2 je, terus rungut lapar.

so,,

kiteorang lepak dekat ECM a.k.a CAPITAMALL.

beli bigapple and then makan2 kat pizza hut.

and terjumpe pulak dengan zahrul and luqman.
*kawan mase primary school*

dieorang keje kat situ.

tapi nak mintak order kat dieorang tersangatlah susah cause ramai customer.

tapi last2 dapatlah jugak even lame tunggu.


then, lepas lepaking dekat ECM,,

pergi zenith once again sebab si syaz ni tak pergi lagi.

grrrrrr..

kaki gue pon dah penat asyik dok jalan2 seharian.

lepas settle semua, pukul 6, abang gue datang amik.

and sebagai balasan sebab die dengan rela hati datang amik gue,,

gue kena jemur baju die kat ampaian.

-________-

sabor jela.

okeh la.

dah penat bercerita.

till then,,,


BYE BYE






No comments:

Post a Comment